امیر علی و نازنین زهراامیر علی و نازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

رنگین کمون زندگی

اولین جمله ...

1391/6/22 17:12
288 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز وقتی مامان یه لیوان اب بهم داد تا ته خوردم بعدش لیوانو بهش دادم و گفتم دستت درد نکنهخجالتکه بعدش حتما میتونین حدس بزنین چی شد...مامان منو بغل گرفت و هزار تا ماچم کردچشمک

دوباره بعد از ظهر وقتی داشت بهمون عصرونه میداد نگاش کردم و گفتم دوستت دارم ..مامان جیغ زد و گفت من بیشترمژهامیر علی وقتی دید از قافله خیلی عقبه سریع اومد جلو و گفت دوستت دارممنتظر

چی بگه از دست این چشم و هم چشم بازی که از همون کودکی و بچگی دست از سر ادما ور نمی دارهشیطان

اینا اولین جمله هایی بودن که من دیروز گفتم و تا قبل از اون همه چی کلمه بودخجالت

به نظر شما ما دو تا یه خورده تنبل نیستیمسوال

امضا:نازنین زهرا

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)