امیر علی و نازنین زهراامیر علی و نازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

رنگین کمون زندگی

تولدمان مبارک.. 36 ماهه شدیم

1392/4/4 17:34
396 بازدید
اشتراک گذاری

خوبترینم،روز بدنیا آمدم اگر می دانستم که فرشته مهربانی چون تو قبل از من برای حمایت من بدنیا آمده هرگز آنقدر گریه نمیکردم. “……..”روزیکه آمدی تا بامن دردنیای زیبای عشق همگام باشی مبارکماچقلب

یادمان هست !عهدی که روز تولدمان با خودت بستی ما هم هم قسم با تو شدیم !!عهد بستی هیچ وقت هیچ وقت روز تولدمان جشنی نگیری دلیلش را تنها خودت میدانی و خدای خودت اما امسال عهد شکنی کردی ..چرا مادر ؟؟؟؟

 

 

مادر نوشت:

١.تولد دو قلوهامو اول به خودم بعدش به خودشون تبریک میگمماچماچ

٢.عزیز دل مادرید !!روز تولد شما یکی از سخترین روزای زندگیم بود طوریکه اصلا دوست نداشتم اون روز رو به خاطر بیارم دلم میخواست تمام حافظه بلند مدت و کوتاه مدت و ... از هر چی راجب اونروزه پاک کنم اما خوب که فکر کردم دیدم بعد تحمل همه ی اون سختیها بود که شما دو تا فرشته سالم دنیا اومدین. پس از این سال هر سال تا وقتی زنده ام بهترین جشن ها رو براتون میگیرم  اینگوشه ای ,قطره ای از محبت بیکران یه مادر عاشقه !همه ی هستی من دنیای من و ستاره کهکشان منیدقلب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)